looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 14, 2011

bengkak2, lebam2







tgk la anak bujang saya ni...tgk kat mata dan hidung dia tu...nampak tak???




ok2..zoom sikit...ha..nampak kan luka kat mata dia tu...tapi tak berapa nampak mata dan hidung di irfan yg bengka dan lebam..gambar ni di ambil 2 hari lepas kejadian...bengkak kat mata dan hidung dah kurang...


alkisahnye...kejadian ni berlaku kat rumah...biasa la si irfan ni suka sgt melompat2...dan hari sabtu mlm hari tu dia mencuba2 nak melompak dari sofa masuk ke dalam playpen si sayyidah...playpen si sayyidah mmg betul kat sebelah sofa...

saya dah pesan jgn cuba2 nak lompat2 ke dlm playpen, tapi takkk...nak buat jugak...sekali dia pun lompat la dari sofa masuk ke dalam playpen...dannnn....agaknye kaki dia tersangkut kat besi playpen tu dan terantuk kat besi playpen sebelah satu lagi sebelum masuk ke dalam playpen...(faham ke tak penjelasan saya ni..hehehe)...saya masa tu kat dapur...kuat juga bunyi si irfan terantuk tu..lepas tu meraungla si irfan tu..

masa tu cuma perasan mata dia luka dan start bengkak..tak perasan lak kena hidung sekali...esoknye, baru nampak hidung dia bengkak dan lebam...ish ish ish




yg ni gambar saya amik semalam...mata dan hidung dah tak bengkak..tapi nampak dah biru kat atas hidung tu..huhuhu




written by,

1 comments:

nifalnin... said...

mashaALLAH... wanie dah bwk pi chek hospital tak... nampak lebam teruk sgt la... kesian irfan... untie doakan awak cepat sembuh ye sayang....