looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, October 23, 2012

sedapnye ketam



lama dah tak makan ketam...saya pun sgt jarang2 masak ketam..sebabnye mr. iwan tak berapa makan ketam...bukan tak suka..tapi dia tak suka makan benda yg susah2..macam ketam, ikan yg byk tulang, etc...kalau ade org tolong keluarkan isi ketam, laju je la dia makan....heheheh


weekend lepas pegi pasar, tgk ketam murah...tetiba je mr. irwan suh beli...ape lagi, dah ade org offer, mmg tak lepas la...lama dah tak makan ketam ni


hasil nye


 ketam masak lemak cili padi utk mak bapak budak...mr. irwan siap hirup kuahnye...ahaksss





sup ketam utk budak2


mr. irwan makan 2 potong ketam je..hirup kuah je lebih...saya la tukang habiskan ketam berpotong2 tu...hehehehe




written by,

1 comments:

Tina Othman said...

sedapnya, lama tak makan gulai lemak ketam ni