looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, January 16, 2008

jalan2 lepas keje

balik keje semalam pegi mid valley...hubby nak cari sd card utk camera dia...entah kenapa semalam dalam keta irfan meragam je...macam lapar...bagi susu dia tak nak....sampai midvalley belikan roti untuk irfan...punya la seronok dia...siap marah kalau kita bagi dia lambat...mmg lapar budak ni...tapi kenapa ntah susu dia tak nak minum..

lepas jalan2 cari sd card (tak beli pun), masuk mph....nak cari buku untuk irfan...punya la seronok irfan...semua buku dia nak...siap tunjuk2 lagi mana dia berkenan...kalau tak bagi dia marah....so semalam belikan irfan beberapa buku...ade satu buku tu cerita pasal nabi muhammad...beli untuk cerita2 kat irfan nanti...dan satu buku pasal car....irfan ni mmg suka sgt pasal car...irfan pun suka toys keta2 ni....dah pandai main lak tu...siap buat bunyi vroommm kalau tgh main...kelakar pulak...

then singgah dominos...sebab teringin nak makan pizza...kebetulan tgh ade promotion...personal pizza rm5.00...regular rm10...kitorang beli 2 personal...leh beli topping lain2...take out je..sebab masa tu dah kol 9...pegi carrefour dulu sementara nak tunggu pizza siap....

cakap pasal pizza...dulu kitorang suka pizza hut...tapi kebelakangan ni pizza hut nye topping sikit sgt...kat tgh2 pizza je...dah beberapa kali la kitorang beli camtu...mmg hampa sgt...hubby mmg dah band pizza hut ni...kalau nak makan pizza mesti dia beli dominos...tapi i like pizza hut nye seafood lasagna...nyum nyum...

1 comments:

Steff@busybodymom.com said...

True, Dominos is better. Service also very good. The food is tasty and cheezy and hot. I Dominos fan lah..