looking for unique and personalized gifts???

Friday, June 18, 2010

abang e dan adik





gelagat si adik

- sgt suka kacau abang e...tak kira la abang tgh main ke..tgh tido ke...lagi2 kalau abang e tgh tido...mmg habis dikorek2 mata, hidung abang..suh bgn tido

- suka berebut mainan ngan abang..ape yg abg main itu la yg dia nak..kalau tak bagi nangis..

- adik pantang tgk abang e makan...laju je merangkak nak kacau abg

- adik sgt suka ketawa bila main ngan abg e

- adik mula nak belajar memanjat..dah beberapa kali jatuh terlentang..tak bagi panjat, nangis


gelagat abang e

- walau pe pun yg adik buat kat dia, kacau tgh main ke, kacau tgh tido ke, dia tak pernah marah adik..paling2 pun cuma cakap " adik jgn kacau la"..last2 mengadu kat mama la kalau adik masih kacau lagi...

- abg e beralah ngan adik bila adik nak mainan dia..tapi dgn mulut muncung2 la...hahaha

- abang e berpindah2 tempat makan bila adik kacau dia makan..sambil bebel " adik small lagi la..takde teeth"

- abang e mmg suka melayan adik main..suka buat adik ketawa...seronok dia bila berjaya buat adik ketawa

- bila nampak adik nak memanjat, mula la dia menjerit kat mama suh dukung adik..."adik jgn panjat, nanti jatuh"...kalau adik dah mula nak memanjat, abang e akan berdiri depan adik tak bagi dia panjat...



written by,

1 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

bukan main besar senyuman adik ha... hehehe bagsunya abg E syg adik dia..