looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, February 22, 2011

budak comot berbeg sekolah


adik dgn beg nye..tak sabar2 nak pegi school ikut abang...



kebelakangan ni adik makin kuat meragam..seharian menangis je keje dia..saya pun jadi tak faham ape dia nak..


lagi2 mlm...selalunye adik akan tido bila irfan dah tido..dalam 10 - 10 lebih camtu...tapi kan, dalam pukul 11.30 ke pukul 12 tgh mlm dia akan terbangun..lepas tu menangis n meragam tak henti2...puas dipujuk bagai tak jalan.....saya pun dah tak tau dia nak ape...kalau saya yg pujuk lagi tak jalan...kena mr. irwan yg pujuk..tu pun lepas sejam lebih menangis, meragam baru dia tido balik....setiap mlm sejak kebelakangan ni dia macam tu..dan dia akan terbangun dan meragam lebih kurang waktu yg sama setiap mlm....huhuhu...






written by,

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...tak sabar nak gi sekolah yeak.....bagus2...esok2 dahleh anta playschool ni wanie heheheh

takut die mimpi or ngiggau something tu......sebelum tdo, bace2 laa ayat qursi n 3 kul tiup kat ubun2 die...

atty's said...

sayyidah ,..ada nampak apa2 ke.kena bawak g jumpa ustaz..

Azrine Razak said...

anak sedara rin, pon same. Masa tu umur 2 tahun, dia mmg jenis kuat meragam kut. Umur 3 tahun elok je pulak.. tapi mmg mak nye tak lena tido. Maybe sebelum tido baca ayat kursi tuip kat ubun2 Sayyida..

nifalnin... said...

hi wanie... heheheh... comel plak tgk sayyidah bwk bag tu.. x sabor nak g skolah la tu...


*hayyan pun jd mcm sayyidah.. seminggu jugak la dia dok bgn tgh mlm n menangis jer.. siap dok tunjuk2 lg... pastu, niza renjiskan air yassin kat setiap penjuru bilik n niat dlm hati supaya dijauhkan bnda x baik... wanie cuba la... insyaALLAH...