looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, February 9, 2011

spider ooo spider



ini cerita mlm tadi..seperti mlm2 2-3 hari kebelakangan adik mmg akan bgn 2-3 kali tgh2 malam..selsema dan batuk dia masih teruk


kol 11 adik dah tido..selalu nye dia tido dalam playpen kan, tempat lain tak nak..tapi kali ni dia tak nak tido dalam playpen..makanye saya bentang toto kat ruang tamu, adik pun tido..agak2 dah 45 minit dia tido saya pun angkat dia tido dlam bilik..baru je saya dapat lelap mata, adik dah terbangun menangis2.....kali ni mr. irwan yg melayan dia ye..huhuhu..siap kena bukak youtube semua nak pujuk dia...





ok bila adik dah tido balik, saya pun baru tido, tiba2 tak lama lepas tu terdgr la suara berbisik2 kat kaki saya..

" ade spider"
" mama ade spider"


si irfan pulak mengejut saya..yg tak tahan tu berbisik2..slow je suara..mujur la saya ni jenis yg senang terbangun..kalau la dia berbisik2 kat mr. irwan, mau sampai pagi baru dia sedar...ahaksss...

mama : kenapa?
irfan : ade spider kat katil irfan..spider besar


saya pun pegi la tgk, kot2 betul ade spider...siap kibas2 bantal selimut semua..takde pun spider nye

mama : mana ade spider
irfan : ade tadi


saya pun suruh la dia tido balik...pelik, gelap2 tu mana dia nak nampak spider..siap cakap spider besar..hmmm...saya rasa kan irfan tu mimpi kot jumpa spider...





saya pun tido balik..10 minit lepas tu si irfan dtg balik siap bawak bantal semua

irfan : ifan nak sleep ngan mama la..nanti spider dtg balik nanti...

huhuhu...layan je la...saya bentang toto, irfan pun tido..adik dah tido atas katil sekali ngan kami, mana muat irfan nak tido katil jugak...adik siap tido melintang, kepala kat kepala saya, kaki kat tgn mr. irwan..bukan main lagi dia tido..nak kawasan luas..saya ni mujur tak jatuh katil..ahaksss


irfan dah tido balik, saya baru nak lelap balik...adik pulak dah terbangun...pening2 kepala...3 kali adik bgn mlm tadi


sekarang saya nak tido boleh????



ZzZzZzZzZzZzZzZz................




written by,

2 comments:

atty's said...

salam wanie

agaknya irfan mimpi spider kejar dia kot

Baca jom : Kasihan budak tu

Ann Ishak said...

tidolah...nanti irfan jumpa spider lagi