looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, July 31, 2012

Lokas Makana



hari tu saya malas nak masak..maka nye berbuka kat luar je la...kami berbuka kat Lokas Makana je..dekat ngan rumah

saya dan mr. irwan makan Kaw Kaw Burger Bakar


saya punya double chicken cheesy cheese set......
mmg sengaja pilih ayam je..sebab nak kongsi ngan irfan dan cida...diorang tak berapa suka yg beef


mr. irwan punya double beef cheese set


sementara menunggu waktu berbuka...air lai chi kang tu sgt sedap ok...kalau makan kat lokas makan mesti akan order air lai chi kang tu..


budak tak puasa ni dah start makan dulu..si irfan stress je tgk adik dia dah makan dulu...ahaksss


ok dah masuk waktu berbuka...baca doa dulu ye irfan...






written by,

3 comments:

atty's said...

abang irfan pose ye..alhamdulillah

Neeza.Areef said...

kongsi pun x pe sure kenyang punya..puasa2 skang ni mkn x bpe minum je nk lebih..

Anonymous said...

valium purchase generic valium reviews - valium 5mg 10mg