looking for unique and personalized gifts???

Friday, November 23, 2012

Cameron Highland lagi - Day 3




kami dok CH 3 hari 2 malam je..so hari ke 3 dah balik la...tapi si baby cida tak nak balik...nak pegi strawberry kata nye


so sebelum balik, singgah la taman sedia lagi...melayan kehendak si baby cida ni...dia nak bergambar dgn strawberry...tak puas2 dia bergambar dgn strawberry


ni la budak yg merengek2 tak nak balik..selagi tak puas bergambar


"abah, lepas ni sana pulak"



puas hati la dia dapat bergambar





macam2 posing...siap nak suh abah dia tangkap gambar dia nak kiss strawberry besar tu


ni satu lagi...layan kan je la


dah puas bergambar, baru la boleh balik....


mlm tu kat rumah

cida : abah esyok jom pegi strawberry lagi tau...


begitu la mlm2 yg seterusnye...asyik la ajak pegi strawberry...nak bergambar dgn strawberry...kalau la kebun strawberry tu sebelah rumah, boleh la mama bawak hari2 cida oiii



written by,

2 comments:

maya amir said...

tgk entry CH wanie ni teringat, gmbr2 kat CH ari tu pegi pun tak upload lagik..heheheh..

Mama Likha said...

hihi layankan jer lah cida...