looking for unique and personalized gifts???

Friday, September 28, 2007

Buffet...

bulan puasa ni ramai yang mencari2 buffet utk berbuka puasa..semua tempat ade buffet ramadhanni....setiap tahun mesti harga buffet ni naik...sekarang buffet ramadhan ni mmg dah mahal...

sehingga hari ni baru 2 kali kami makan buffet...mula2 ahad lepas..kat kelab golf kat damansara...berbuka ngan kawan2 abah...RM39.90 per pax kalau tak silap...food dia masakan melayu..byk jenis jugak la...lauk macam2 jenis (ikan patin, ikan terubuk, sotong, udang, lala,ketam, ayam, paru, sayur-sayuran), nasi ayam, kebab, yong tau foo, bbq, satay, char kuey teow, bubur lambuk, soto, laksa, mee kari, tempura, rojak buah, rojak, kuih-muih, buah-buahan (ape lagi ye...tak ingat)....

kali kedua kami berbuka dekat intekma..semalam...abah kata RM35 per pax kot...kali ni vendor company abah belanja...masakan melayu...macam2 jenis lauk(yg ni wanie kurang sikit sebab lauk dia macam yg masak hari2), murtabak (ni sedap), kuey teow goreng (ni pun sedap), mee goreng, roti john, rojak, abc, nasi beriyani, sup kambing, bubur lambuk, kuih muih, buah-buahan, bakar2(ayam, ikan, kerang pun ade rasa nye), biskut raya pun ade jugak...

selalunye kami pergi buffet ni bila ade vendor company abah irfan belanja...kalau nak makan hotel sendiri mahal la..hehehe..

irfan pun sama sibuk nak berbuka jugak...kalau tak bagi makan dia mengamuk...mama mmg bawa bekal biskut utk dia dan suap nasi putih kosong...kalau ade buah, bagi dia makan buah...sorry ye sayang..irfan kecik lagi...belum boleh makan makanan adult lagi...

1 comments:

rizza said...

irfan kena bersabar....kejap je dah besor nanti ..nak makan apa makan le..buat mase ni mama irfan kena le jaga betul2 ye....irgan kena jaga kesihatan..makan yg berkhasiat utk usia irfan je tau....
ok.take care!!!