looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, November 28, 2007

alahai abah

my hubby ade satu tabiat...dia suka sgt tgk pompuan cantik...pantang nampak pompuan cantik sikit, mesti tgk pompuan tu sampai dia hilang dari pandangan...selalu jugak dia buat camtu bila jalan2 ngan mama...kitorang selalu keluar ngan kawan2 abah....kawan2 abah selalu tanya dia...selalu nye diorg tanya bila mama takde kat situ. abah cerita pada mama

kawan 1 : wei iwan...selamba je ko tgk pompuan tu..kan bini kat sebelah je tadi...dia tak hangin ke nanti?
abah(sambil tersengih2) : ala rilek la..
kawan : ish ko ni..sukahati je...kang gaduh kang..takkan tak marah kot...
abah : alaa..wanie tu sporting la...tak kisah punya...
kawan : ish ape la ko ni...

kawan2 abah selalu pelik bila abah tgk pompuan bila mama ade...mesti diorang marah abah...hehehe...diorg pelik bila mama tak marah bila abah buat camtu....abah pulak pelik bila kawan2 dia cakap macam tu...abah selalu tanya mama kenapa kawan2 dia marah abah tgk pompuan...isteri diorg marah ke?...mama cuma senyum je....(alahai abah...isteri mana la yg suka tgk laki dia pandang pompuan lain lama2)

mama marah ke?...

mama tak kisah sgt bila abah suka tgk pompuan ni ..bukannye tak jeles.....cuma mama tak nak la control semua yg abah buat...takut abah rimas....kalau setakat tgk je mama tak kisah sgt...tapi kalau dah sampai menegur tu siap la...hehehe...

mama selalu doa agar rumahtangga kami akan kekal bahagia hingga akhir hayat...

1 comments:

-paparock- said...

wah! sporting la camni...syoklah..
lumrah org lelaki, musti la suka tgk benda cantek..bukankah kita harus menghayati keindahan ciptaan tuhan?? tak gitu? ekekekeke...