looking for unique and personalized gifts???

Monday, March 10, 2008

cerita2 saje

irfan masih belum sihat lagi...hari ni dia meragam je dari pagi tadi...ni dia tgh tido...kalau tak, tak dapatla nak dok depan pc ni...

weekend baru ni ibu ayah dan adik aku dtg kl...cousin aku kawin...kami semua pun merasmikan rumah baru aku tu...nasib baik lampu kipas semua dah pasang jumaat tu...tapi rumah nye kosong lagi....belum pindah barang2...

sabtu malam tu terpaksa la pinjam tv bapak mertua aku sebab rumah baru tu mmg kosong....parents aku nak tgk keputusan pilihanraya...hahaha...semua perabot kat kedai lagi...bila gril dah siap barulah nak suh diorang deliver...

cerita pilihanraya ni...parents dan hubby aku semua tido lewat sebab nak tgk result...sabtu malam tu sebenarnye cousin aku nikah...majlis nikah kat dalam rumah, org yg kat luar rumah sibuk dok surf internet nak tau result pilihanraya...hahaha...tu termasuk hubby aku la...dia la org yg paling excited nak tau result....yang pasti result pilihanraya kali ni agak memuaskan hati dia...

di harap semua pemimpin yang menang pilihanraya kali ni dapat membuktikan yg mereka mmg layak untuk menang...good luck...jgn hampakan harapan pengundi2 semua...

0 comments: