looking for unique and personalized gifts???

Thursday, July 22, 2010

Jakarta-Bandung Day 2 - Tangkuban Perahu




kami hire supir je bawak kami jalan2 bandung...kol 9 pagi supir dah jemput kami di hotel


aksi si irfan depan hotel...1 mlm je kami kat hotel ni...



destinasi pertama Tangkuban Parahu...





cantik kawasan ni...sejuk...kalau angin bertiup lagi la sejuk..grrrrr..



adik dok dalam sling..takde la dia sejuk sgt



irfan dgn aksi2 nye bila bergambar



us..



ade gerai2 jual souvenir jugak



tukar shift..mr. irwan lak dukung adik...



kat situ ade byk topi2 ni..kan sejuk...saje la gatal2 beli...ahaks
adik pelik apa yg abah dia pakai kat kepala tu



dah puas pusing2..dah puas bergambar, kami pun turun la....


oopppsss sebelum tu...gambar si adik dulu...pheewittt





written by,

3 comments:

atty's said...

cute ar topi bulu2 tuh

☆ lieya latif ☆ said...

LAA wanie pun gi bandung yeak...same ar kite mase tu...awat tak teserempak yeak hik hik hik

comel topi bulu2 tuh...

Aimi said...

salam wanie..lama tak singgah sini... ooo..pi bandung yaa... stay kat Hotel Karmila ke?? samalah cam kitroang dulu..tapi wanie lagi mencabar, pi sana bawak bdk2... mencabar kan... tapi takpe, yg penting enjoy..