looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, March 27, 2012

Langkawi Trip - Day 2, Pantai Pasir Hitam dan Petronas Quay

lepas Wildlife Park, terus ke Pantai Pasir Hitam...lunch sekali kat sana...


masih ade lagi sikit pasir hitam..irfan bila nampak pasir kaler hitam, mula2 dia geli...dia ingat kotor..bila dah explain pasir tu mmg warna hitam bukan kotor, baru la dia nak pijak


dua beradik itu


ade sampan2 yg di tambat kat sini




sekejap je kat pantai pasir hitam ni...ambik2 gambar sikit2 pastu balik la...panas..mana la ade org pegi pantai tgh2 hari panas ni...hehehe


main lari2



lepas pantai pasir hitam kami singgah kat Petronas Quay...saje2 tgh kapal layar


kecik je mata si irfan bergambar sbb panas





main bubbles


jom adik main bubbles


macam2 aksi budak berdua ni


byk kapal layar belakang tu


ok dah2 jom pegi pantai chenang pulak




written by,

3 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

comel jer dua beradik ni sedondon ha... ee teringin nk p langkawi la.. lama sggh x ke sana ..rasa2 last p masa honeymoon 8 thn lepas..akekeke

lieyalatif said...

puas tgk wanie sbb gambar cantik heeheheehh.....

lieya tgk dieorg ni close betul....ade gaduh2 tak...tgk dari gaye mcm tade....abg irfan mesti abg yg penyayang kat adik die nieh....

eB ezrin said...

cantek tmptnyer yer :)