looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, April 24, 2012

jom makan buah mata kucing


weekend baru ni kami balik teluk intan...lama dah tak balik..asyik parents saya je dtg sini..huhuhu....

oh ye...rumah parents saya kan renovate hari tu...dah siap dah....besar...irfan dan sayyidah siap boleh sesat dlm rumah...heheheh...dah tak tau mana bilik kami, mana bilik opah dia....



kat belakang rumah parents saya ade 2 pokok mata kucing...tgh bebuah pulak tu....tapi satu pokok je buah byk...satu lagi sikit je...yg sikit tu jenis buah besar...mata kucing ping pong irfan cakap...


seronok budak2 ni dapat petik mata kucing..tu parents saya bungkus...berbungkus camtu pun kelawar leh makan mata kucing tu...ish ish ish


sebenarnye atok yg petik, budak berdua ni tukang pegang dan makan je...tapi irfan tak berapa suka mata kucing ni...adik pulak makan tak berhenti selagi ade


irfan merasa la buah mata kucing yg besar tu..kebetulan ade sebijik je..byk dah kena makan kelawar...tgk tu..besarkan...isi tak tebal sgt, tapi sgt juicy dan manis sgt...macam di letak gula


puas la kami makan mata kucing...tapi mr. irwan dan irfan tak berapa makan buah mata kucing ni




written by,

5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

besarnya mata kucing tu... mesti sedap... sonoknya ada rumah yg bertanah...bebas anak2 nak main kan

lieyalatif said...

ish ish ..untongnye wanie...gemok2 buah mate kucing tu...dah le fresh tanam sendiri...terus mkn jek dari pokok...mmg best....

maya amir said...

Wahhh geramnye tgk beso2 mata kucing tu..eh jap mata kucing ni sama x dgn longan? Suke gile mata kucing:)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

waaah, bestnyer..
menjadi yer pokok mata kuceng atok awak yer..

saya kat jabatan ni asek berperang ngan kelawar, buah pun kecik2 aje... huhuhu

Anonymous said...

buy valium online light blue valium pill - valium effects wear off