looking for unique and personalized gifts???

Thursday, April 12, 2012

senang la boleh buat online je...

saya dan mr. irwan nak renew passport...plan2 la bila mr .irwan nak minta cuti nak pegi renew passport ni...saya pun masuk la website imigresen  nak cari ape yg perlu untuk renew passport


sekali, saya terjumpa yg lagi mudah....


nak renew passport boleh buat online je....ahaksss...


mudah, tak perlu nak keluar rumah pagi2 amik no semua....


saya buat hari ni secara online, buat pembayaran pun secara online,  esok pegi amik passport yg dah siap di cawangan yg kami pilih...kami pilih putrajaya..terus ke kaunter pengambilan passport...5 minit saje selesai...kalau yg ofis dekat2 ngan cawangan imigresen ni, leh la keluar jap tgh hari amik passport kan...hehehehe


sesiapa yg renew passport secara online boleh la ke website Imigresen ...cara2, syarat semua ade kat situ





ok passport dah renew...nak settlekan visa pulak..





written by,

6 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

owh, mudahnya... psstt wanie nk p mana ni? ahahaha

Mama Likha said...

ye eh ? mudah dan cpatkan. kita pun nk renew pasport ni tp gmbr pasportnya blm amek lg huuuuu... pastu kite scan je kan simpan dlm file kan. nti nk try lah :)

atty's said...

mudahkan..wanie dah pergi mana tu..mesti jauh jalan nie

Neeza.Areef said...

NK G MANE TUUU

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Oo Mudahnya urusan.. Semua online. Nanti nak cuba la. Wanie nak ke mana tu

lieyalatif said...

eh bestnye wanie...tak tau plak dah boleh buat online.....nanti leh le renew online jek...

wah2 nak gi mane tu wanie....selamat berholiday....