looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, October 30, 2007

bedtime story


kebelakangan ni si kenit minat betul dengan buku...alhamdulillah...bila dia suka bukak buku, lepas tu tunjuk2, sambil mulut membebel2...macam dia tgh membaca buku tu..hehehe....mama / abah pun ajar la dia....

salah satu buku favourite dia, bedtime story....mama baru je beli buku ni...utk bacakan kat si kenit tu...dia suka buku ni...bila mama/abah tgh bacakan kat dia, dia dengar bersungguh sambil2 tu dia tunjuk2 gambar dalam buku tu...mama/ abah pun seronok bacakan utk si kenit...penah sekali tu mama bacakan buku tu...tetiba mama tgk si kenit dah tertido..tido duduk kat riba mama...hehehe..dah ngantuk sgt la tu...

mama tgk si kenit ni sekarang dah semakin menunjukkan sikap ingin tahu dan belajar..bagus la sayang...

1 comments:

rizza said...

wani..layan je irfan tu..at least sehari sekali le nak baca kan apa2 le...

semua budak bijak..mak bapak kena pandai mainkan peranan nak mengeluarkan segala kebijaksanaan nye tu..

good luck!!