looking for unique and personalized gifts???

Monday, October 22, 2007

my big boy...


17hb lepas irfan masuk setahun...besar dah anak mama ni....cepat je masa berlalu...masa kat rumah makcik mama kat ipoh, ade buat potong kek sikit...saje2 je...untuk bergambar2...hehehe...

progress irfan

* dah makin lasak...sampai berpeluh2 mama dan abah mengejar dia
* kuat makan...pantang tgk org makan
* dah pandai mengamuk kalau benda yg dia nak tak dapat..pening kepala mama
* suka main kejar2...ni mama paling suka sekali...nanti dia suh mama kejar dia..pastu dia merangkak laju2 sambil ketawa....kalau mama tak kejar, dia cari mama balik, pastu tersengih2 suruh mama kejar dia...comel...hehehe
* suka tgk binatang...ayam, kucing, burung..kalau nampak mesti dia tunjuk, pastu mulut membebel2...
* semakin manja dan kuat merajuk...
* dah pandai nak ajak jalan..kalau kereta berhenti...tapi abah lambat dukung dia keluar kereta, dia ketuk2 cermin kereta tu sambil menjerit2...suh amik dia cepat...
* suka campak mainan dia celah katil...jenuh mama nak mengambil nye balik..ish ish ish..
* suka sgt memanjat...
* gigi dah nak dua batang...tapi dua2 baru keluar sikit...kalau kita sua jari...cepat2 je dia masukkan dalam mulut dia pastu gigit sambil tersengih2...sakit jugak dia gigit...
* ape lagi ye?

3 comments:

rizza said...

happy belated b'day Irfan..
semoga sihat n ceria...serta berjaya dunia n akhirat....

take care!!

nanako said...

happy belated besday irfan :)
semoga menjadi ank yg soleh dan membesar dgn sihat serta bijak...

kjap je dh sethn kan wanie...

paparock said...

happy belated besday irfan :)
Kejap je dah besar...
makin comel & makin lasak yer?
Semoga jadi anak yg beriman, beramal soleh, berjaya dunia akhirat..