looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, November 17, 2009

irfan suka tempe

DSC_2559
ntah ape nama masakan ni...saya letak tempe, tauhu, kentang dan ikan bilis



kalau masak ni, saya kena goreng tempe dan ikan bilis lebih sikit...sebabnye irfan suka makan tempe...tgh2 saya menggoreng kang ade la budak kecik ni menjenguk2 dapur...nampak ade tempe dan ikan bilis, dia pun dgn lemah lembut nye minta nak makan...

mula2

"nak satu je"

kang datang balik dapur..

"nak dua ye"

datang balik dapur

"last je..last je"

dtg balik dapur

"nak last je tau..last je"

sepuluh kali last daaa...belum sempat saya nak masak lauk tu tempe dan ikan bilis goreng dah tinggal separuh di kidnap si irfan ni...kena la goreng lagi


makanye, harus la goreng tempe dan ikan bilis lebih2 sikit...irfan mmg suka makan tempe...makan camtu je buat jajan2




written by,

8 comments:

Ena said...

suke mkn tempe yer irfan.. hmm sonok kan bile kiter masak dan anak suke makan.. leh wat selalu gituw..

Sham Ummi Echa said...

wanie...dlm pntang pon awk rajin msk yer.. awk brpantang sndiri ek.. kalo sy la..harus mati kebulur camni...

watie said...

salam..

fuyoo irfan pandai makan tempe.. kakak wati (nie kes mama mya perasan muda belia) pun x berapa terror makan tempe hihihi

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tempe makanan berkhasiat. biar la dia nak makan banyak mana pun.. yang penting dia suka makan

Diana Sulaiman said...

wahhh... pandai dia makan tempe ye... mesti pasni kulit jadi cantik.. :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

irfan sama ngan untie lah suka makan tempe...

☆ lieya latif ☆ said...

bagus suke makan tampe....nanti awet muda bak kate khir toyo....wakakakakaka....

Mama Qaseh said...

Irfan leh geng ngn auntie yea cayang suka tempe too..