looking for unique and personalized gifts???

Thursday, February 4, 2010

the next morning....

pagi2 esok nye kami meneruskan misi kami yang ke 2

irfan dan adik dah siap nak jalan2..irfan tu dah makin teruk selsema dan batuk2 nye...sungguh tak tahan sejuk si irfan ni...si adik pulak relaks je ...adik tak tahan panas...habis naik ruam muka & kepala dia
cameron jan 2010


Ladang Teh Boh

pagi2 pegi ladang teh boh dulu..kang panas tak best bergambar pulak kan...tapi si irfan ade plan lain...dia nak pegi strawberry farm..nak makan strawberry chocolate..kan semalamnye tak dapat2 lagi


makanye dia monyok je la kat ladang teh ni
cameron highland jan 2010


sgt berguna ring sling ni...tak perlu la nak bawak 2 stroller kalau berjalan...mr. irwan pun sudi dukung adik guna RS ni
cameron jan 2010


adik dan abah
cameron jan 2010


irfan dan abah
cameron jan 2010


jeng jeng jeng....saya dan adik...berat saya belum turun2 lagi la lepas bersalin..haih..
cameron jan 2010


senyum yg berpura2
cameron jan 2010


budak hisap jari dlm RS
cameron jan 2010


sleeping baby in RS
cameron jan 2010


sekejap je kami kat ladang teh..irfan dah bising nak strawberry farm


aksi si irfab sebelum turun dari ladang teh
cameron highland jan 2010






written by,

4 comments:

atty's said...

geram tgk baby ..
abg irfan pun kan main lagi pose

Hannah said...

pandai pakai RS dah wani? cantik lah...stylo!

Mimi said...

kat Sg. Palas PLantation ni cantik kan tmpt minum dia..rasa sejuk nyaman je pemandangan..

hatiberbunga said...

sangat lah cantik ring sling tu. beli kt ner?