looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, February 9, 2010

Taman Agro Tourism

sambung lagi ye cerita cameron


jumaat ptg kami keluar lagi meneruskan misi mencari ball strawberry irfan yang masih belum tercapai...kami nak ke pasar malam brinchang..


tapi sebelum tu singgah dulu Taman Agro Tourism


sampai2 je irfan dah teruja nak bergambar ngan strawberry..irfan sekarang ni sgt susah bergambar...dia dah pandai nak memilih sendiri tempat untuk bergambar...macam strawberry ni, tak berhenti2 dia nak bergambar dgn strawberry ni
cameron jan 2010


saya suka tempat ni..ade byk pokok2 salad...besar2 dan hijau2...kalau nak beli pun boleh...bila nak beli baru staff dia potong pokok salad ni...3 pokok RM5...


ade 4 jenis salad...tapi saya tak ingat la semua nama2nye


yang ni butterhead
cameron jan 2010


yang ni biasa jumpa..ape ntah nama dia..yang kaler purple pun ade
cameron jan 2010


yang ni kaler purple
cameron jan 2010


hijau..hijau
cameron jan 2010


cameron jan 2010


pokok strawberry pun ade
cameron jan 2010


tomato pun ade..tapi sbb dah ptg sgt, dah nak tutup, tak sempat la nak tgk pokok tomato


ade cafe jegak kat sini..macam2 produk strawberry ade...salad pun ade
cameron jan 2010


butterhead juice..pernah try???
cameron jan 2010


esoknye kami ke sini balik...nak beli salad la sebelum balik...





written by,

1 comments:

Sham Ummi Echa said...

cntik2 pics.. geram je tgk salad2 tu sumer.. ni yg untung ada dslr nih kan.. kalo amik pics kt cameron ni sure cntik2..

ni yg tingin nk g cameron lg nih..