looking for unique and personalized gifts???

Friday, August 6, 2010

Jom makan durian

cerita cuti2 2010 belum habis lagi...selingan dulu k..


weekend lepas kami pegi makan durian...pegi kat ss2...saje mengada nak makan buffet durian...saya bukannye leh makan byk pun...makan sikit dah muak...ahaksss...


gambar2 durian takde..sampai2 je terus bedal..terlupa nak snap gambar..huhuhu...perut dah penuh ngan durian baru teringat nak shoot..


mr. irwan yg hantu durian...dia yg makan berbiji2 durian...



irfan pun makan durian...tapi 2 ulas je la...



durian terakhir kami hari tu...comel2 sgt isinye..tapi sedap



makan durian dan minum air kelapa



bil...RM 15 sorang



rasa nak makan durian lagi..sempat tak sebelum puasa?..mr. irwan, jom makan durian ss2 lagi..kali ni makan durian yg timbang punya..jom jom




written by,

3 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kalau dah makan durian nie mmg tak boleh berhenti punya....

sedappp nyer...balik kg hari tu pun......zana makan durian tak hengat punya....ngan rambutan gadingnyer lagi...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

irfan pun dia kira jugak ke wanie

liwaniel said...

zana,
sedap durian..nak makan lagi...huhuhu

k.mimi,
mula2 dia kira irfan sebab nampak macam irfan beriya nak makan...tapi last2 makan 2 ulas je...dia tak kira la irfan..