looking for unique and personalized gifts???

Thursday, August 25, 2011

Salam Lebaran








Wanie sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua...Maaf zahir batin kalau ade salah dan silap kami ye

Semoga Syawal kali ini lebih meriah dan bermakna..

ade yg dah start cuti kan..kepada yg nak balik kg tu berhati2 di jalan raya...

Kami tahun ni beraya kat Puchong...beraya ngan in laws...raya ke 3 camtu baru balik teluk intan...so takde la terasa bahang raya sgt sbb tak kalut nak packing baju...heheheh...irfan pulak dah takde mood nak ke sekolah...dah tak sabar2 nak raya...lagi2 dia dah dapat duit raya yg pertama dari teacher dia...ahakss...belum raya dah dapat duit raya...tq teacher yati..


Selamat Hari Raya Aidilfitri



written by,

5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

selamat hari raya wanie & klorga :) saya pun minta maaf klu ada salah & silap ...

atty's said...

selamat hari raya wanie..

JuJue said...

selamat hari rayer wanie...

Annyssophellia said...

selamat hari raya aidilfitri...

maya amir said...

selamat hari raya wanie.. maaf zahir batin kot2 penah terkasar bahasa:)