looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, September 18, 2012

cerita 1 syawal



tahun ni kami beraya kat rumah parents saya....kat teluk intan....

so layan gambar2 la ye...tak byk pun


activity hari last puasa, tentunye masak memasak...


chef kecik tgh mengacau rendang ayam...pegang hujung sudip je..panas katanye...heheheh...mr .irwan yg jadi tukang kacau rendang

.hasilnye...belum kering lagi...


lewat2 ptg baru makcik2 saya start sampai....ade yg sampai pagi raya jugak...oh ye...rumah parents saya asalnye rumah opah saya...tapi parents saya dah beli...so setiap kali raya, mmg makcik2 saya semua akan beraya kat situ la..mmg meriah...adik beradik mak saya 10 org...belum masuk sepupu2 saya, anak2 sepupu saya..hehehe..bila mlm nak tido, sesak sikit la...tapi tahun ni parents saya dah besarkan rumah, tambah bilik..so takde la sesak sgt..kalau sebelum2 ni, cousin2 saya lelaki yg bujang sama ade tido kat balkoni atau tido hotel...ahakssss



layan gambar2 di pagi raya pulak ye..tak byk pun gambar nye


baby cida posing


baru balik solat sunat raya


us...tahun ni kami tak tema warna yg sedondon...tahun ni kami berdondon2...hahahaha

sebenarnye kan, mr. irwan dan irfan pakai jubah pagi tu untuk ke masjid....tapi balik masjid je masing2 tukar baju melayu........


abg irfan dan baby cida


pak lang irfan

seperti biasa acara bermaaf-maafan...yg duduk tu moyang irfan dan cida


bahagian ni la budak2 paling suka...duit rayaaa


tgk si irfan tu...org semua sibuk bermaaf-maafan, bagi duit raya, dia sibuk main mengadap ipad...ishh


bersama opah dan atok

lepas tu aktiviti makan...makan...dan makan lagi sampai ke mlm la....huhuhu

baby cida dah kepenatan...






written by,

2 comments:

Qaseh Suhaida said...

seronok raya dpt berkumpul adik beradik bermaaf-maafan

atty's said...

seronok kalo raya dpt berkumpul sanak sedara .. baru meriah raya