looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, October 21, 2009

akikah dan cukur jambul

sabtu 10hb lepas kami buat akikah dan cukur jambul adik...buat kat teluk intan..majlis yang simple je...akikah nye 2 ekor kambing..satu untuk adik dan satu lagi untuk cousin saya...mula cadang nak buat 17hb sekali ngan birthday si irfan..tapi katering yang selalu parents saya amik tu tak available pulak...parents saya mmg tak nak amik katering lain..sebabnye katering yang ni masakan dia mmg sedap dan servis dia bagus...ayah saya mmg kenal sgt ngan owner dia...so terpaksa la dicepatkan kenduri akikah tu....


majlis bermula 11 pagi...menu hari tu udang petai, ayam goreng rempah, ikan bawal sweet and sour, masak lemak ikan masin nenas(sgt sedap ok) dan kambing masak kurma...mr. irwan sgt suka kambing masak kurma tu...kata nye boleh challenge masakan bapaknye...


org marhaban baru sampai...buaian adik kaler pink...opah dia yang buat sendiri buaian tu...buai kadok2 adik kata si irfan



ustaz ni yang nikahkan kami dulu...dia jugak ustaz saya masa sekolah dulu



adik tido je...tak heran pun org usik2 kepala dia






sedap betul adik tido dalam buaian...marah dia kalau org kacau dia tido



time ni adik tido je keje dia...bila dah balik puchong ni dia berjaga je pulak...meragam pulak tu...mama dia ni yang tak cukup tido pulak...adoiilaaa...





written by,

5 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah.. seronoknya.... bilalah ekk saya dapat buat majlis mcm tuuuu...

Linda Latip said...

huhu besnye kenduri..akikah plak tu..rendo nk tngkp gbr akikah tetiba..tahniah wanie on the cutest baby girl ;)

mommyluvadmh said...

Cumilnye gegirl..mcm muka kak wani la...
danish kirim salam..heheh

☆ lieya latif ☆ said...

meriah laa wanie.....shomelaaa baby...seronok tul dpt sepasang...nanti cite kisah irfan dpt adik plak tau....mesti irfan sayang sangat2 ngan adik die kan....

mrsjaddo said...

meriahnya..food pun mcm best je. :)
lengkali jemputlah saya sekali..hehehe