looking for unique and personalized gifts???

Monday, October 26, 2009

She's 1 months old, he's 3 years 1 week old

abang 3 tahun, adik 1 bulan


adik dah sebulan..dah 33 hari, hari ni....

berat adik tak naik banyak...3.5kg baru..berat lahir 2.75kg..mungkin sebab 2-3 minggu pertama adik tak kuat menyusu...asyik tido je...sampai kan kena kejutkan dan paksa dia untuk menyusu...ahaksss...tapi alhamdulillah adik sihat je...


sekarang adik dah tak berjaga mlm macam dulu...berjaga siang pulak..tapi adik kuat meragam...tak boleh letak...nak berdukung je...macam irfan cakap " letak nangis, letak nangis"...makanye agak kelam kabut la saya time siang...mana nak layan si kecik yang asyik nak berdukung, abang pun kena di layan jugak...tapi nasib baik la adik mlm adik tido je..jaga untuk menyusu je...boleh la saya berehat...


irfan pulak sekarang dah pandai bersembang...opah dia selalu call semata2 nak sembang ngan irfan...ahaksss...seronok melayan dia bersembang....


saya pulak dah mati kutu terperap kat rumah je......lama je rasanye nak habis pantang ni...ahakss




written by,

5 comments:

syazyatie said...

salam kenalan. my 2nd baby nk masuk 3months dah. same kes gak ngan adik irfan. letak je nangis..asal jaga je nangis..nak dukung saje. tapi takpe..janji sehat.

watie said...

seronoknya irfan main ngan adik dia :)

Mimi said...

comey je irfan cakap: letak nangis..letak nangis :D

Mamaraziq said...

Tahniah Wanie... bestnya Irfan dapat adik.... Irfan dah mcm anak teruna dah... :)

.: SharLeenZ :. said...

amboi comey nyer itu budak...

woo mesti tak sabo nak habeskan 44 hari tu yer...