looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, January 25, 2011

saya punya katil



layan gambar sayyidah tgh tido la ye



sayyidah ni kalau kat rumah mesti nak tido dlm playpen dia je...letak dia atas tilam kita ke, bentang tilam baringkan sebelah abg ke mesti susah betul dia nak tido...tergolek2, terpusing2, last2 tunjuk playpen dia...masuk dalam playpen tak sampai 5 minit dah lena diulit mimpi...


kalau kat rumah pun mesti nak tido kat playpen je, cuba bayangkan kalau pegi rumah org..kalau dia mengantuk jenuhla nak tidokan dia...mengamuk la kat rumah org sebab dah ngantuk tapi tak leh tido...huhuu...ni termasuk la rumah opah dan nenek dia k...


tapi kalau dlm keta, elok je dia tido..kalau jalan2 pun sama, elok je tido dlm stoller..cuma kalau rumah org je jenuh...huhuhu..takkan la nak angkut playpen sayyidah ni merata2 kot


baru bgn tido..serabai betul rambut budak ni..nak sikat/ikat rambut/pakai headband dia taknak



mummy, nak dukung



nak tido je mesti dalam playpen...bila dah bgn mesti kena terus keluarkan dari playpen ni...sayyidah dah boleh panjat playpen ni nak keluar...risau terjatuh pulak nanti







written by,

3 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

ok apa adik nak dok dlm katil dia.. time maryam dl, tok sah harap.. km beli try letak dia x mo..terus simpan bwh katil sampai skrg...hahaha

yantz-yeem said...

ok la tu wani...jimat space katil korang hahahaha...nie kitorang anak banak masih lagi tdo satu katil..berhimpit2 walopun ada single n queen bed!!!

Ann Ishak said...

haah ek susah jugak kalau nak pegi bermalam mane2 ni...mau pening dibuatnya