looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, January 26, 2010

She's 4 months

adik dah 4 bulan...


4 mos


pegi checkup untuk check berat semua sabtu lepas..berat adik tak naik banyak...300g je...tiap2 bulan cuma naik 300g saje...doctor dah bising...tak tau la kenapa berat adik tak naik...kecik je adik ni...menyusu ikut mood dia...kadang2 1 1/2 jam sekali nak menyusu...kadang2 4-5 jam pun belum tentu nak menyusu...hmm...adik pulak kuat menangis...sebab tu tak naik berat kot...tak tau la...harap2 bulan depan naik la berat adik...dah 4 bulan baru 5.1 kg je..kecik kan


adik dah pandai buat2 bunyi nak sembang2...kalau takde org lain dia sembang, dia nangis...dah boleh ketawa sikit2, suka sgt senyum...


irfan suka melayan adik...tapi bila adik tarik rambut dia, cubit pipi dia, dia jadi confuse...tapi bila saya cakap adik cuma nak main je ngan irfan, baru la dia ok balik...ahaksss...


adik suka sgt main air liur...buat bubble2 lagi...habis basah2 baju dia...adik jugak suka hisap jari...siap berbunyi2 lagi bila hisap jari...ish ish ish...


irfan dulu masa baby kulit nye bersih je...susah nak dapat ruam..tapi adik terbalik pulak...senang naik ruam...adik tak tahan panas...panas sikit mula naik ruam kat kepala...







written by,

2 comments:

angah iza said...

kulit adik sensitip ek?
kena jaga elok2 tu...
:)
kulit manja nama nye tu :P

As said...

sama cam kulit aqeel.. masa baby.. asyik naik rashes jer...huhu..tang muka lak tuh....
sekejap jer dah 4 bln...