looking for unique and personalized gifts???

Thursday, August 13, 2009

@ 31 weeks of pregnancy

prenancy saya telah mencecah 31 weeks...semalam saya pegi monthly checkup kat hospital columbia asia...





alhamdulillah saya dan baby sihat..berat baby makin bertambah..hampir 2 kg dah sekarang...lepas ni checkup setiap 2 minggu pulak...


saya pulak, macam biasa je...cuma sekarang ni susah sgt nak tido mlm...tak tau la kenapa...terkebil2 la saya sorang2 tgh2 malam..tak boleh tido...cepat penat tu biasa la...si irfan pulak kalau nak berdukung, asyik nak saya je yang dukung...dgn abah nye dia tak nak...semput2 saya mendukung nye...dgn sakit2 pinggang lagi...huhuhu


korang nak tgk gambar saya ke...bukan saya tak nak letak kat sini, tapi saya takde ambik gambar terbaru pun masa pregnant ni..takde mood nak bergambar pulak..lagi pun saya telah membesar dgn jaya nye..hehehe...jenuh nak menurunkan berat balik ni lepas bersalin nanti...ahakss...nanti2 la saya ambik gambar ye....


kes HINI makin byk kan...semalam masa nak pegi checkup kat hospital pun saya takut2...kebanyakan org kat situ pakai mask...nak beli mask kat farmasi area rumah saya ni..tapi dah habis stok pulak...takut nak keluar jalan2 dah sekarang ni...dok rumah je la nampak nye...





written by,

10 comments:

Ciklinn said...

salam dikk..sihat ker... aduyaii akak ni betul2 mabukk skrg nie... sampai nak tgok tulisan2 ni pun pening..tpai ku mengagahi kua ke rumah wanie sbb nampak gambar baby nie.... hehhehehe tak sabar akak nak buat scan 3D ni tau..... hahhahahhah

alahai hencemmm nyer irfan berabut pjg.,... wanie jgn potonglah rambutt dia..sgt2 hencemm lor dia berambut...

itulah dikk akak pun takut sgt kuar rumah skrg.... bukan pasal akak jerk..tapi budak2 tu...risau kan anak2... udahlah aisy tu senang kena selsema.... yerlorr wanie mask tu kat semua2 farmasi habiss lor.. ok akak nak samb tido balikkk huhuhuhuhu

Puan Iza said...

bestnya tgk pic scan baby tu...iza lum wat lagi scan 3D nie...ujung bulan ni kot nak buat :-)

A'ah wanie...org2 cam kita nie yg peknen baik dok umah jer...jgn kuar pi mana2...bahaya tau...sbb risiko utk dpt virus H1N1 ni senang...baik dok umah jer....

Farah said...

waah dah nak dekat dah..lagi beberapa minggu je..boy ke girl ni?

ann @ hatiberbunga said...

wah.. bestnya tgk gambar baby dlm perut.. tomei je! hihi..

Anonymous said...

comei nyer gambo adik irfan buat 3D suka tgk... kami nanti nak buat la... sekejap kan masa berlalu... dah 31 weeks...
ya la takut la skang ni H1N1... org pegnen berisiko tinggi tau

anese said...

Jaga kesihatan Lina. Tak taula bila wabak ni nak berakhr. Kami pun tak jalan2. Baju raya budak pun kami lom beli tapi tak kisahlah..yang penting kita cuba elakkan betul tak?

oli said...

wanie buat scan 3D kat mana?
berapa harga wanie buat scan 3D?

☆ lieya latif ☆ said...

alahai comelnye adik irfan wanie......hidung mancung gaktu...hihihi excited lieya....ni tak sabo nak preggy nie.....tahun depan le on betul2 keh keh keh

ala takpe wanie, membesar bagai johan time pregnant ni di maafkan....hihihihi.....

semoga wanie sihat dan dipermudahkan segala urusan...rase cam baru jek wanie infom wanie pregnant.....rupe2nye dah nak masuk trimester 3 dah kan...

eija28 said...

wah...syoknyer tgk wanie dah buat 3D.....eija nak tanya wanie nie....agak2 brape spital tu charge utk buat 3D erk?eija tanya bagi pihak kwn nie.....

Sham Ummi Echa said...

betul tu wanie..jaga kesihatan skang..kalo blh jgn pegi tmpat yg ramai org..lg pon risiko H1N1 ni tggi pada preggy mommy..so hati2 ye