looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, August 26, 2009

@ 33 weeks pregnancy

pagi tadi pegi checkup...Alhamdulillah semua nye ok....kali ni takde gambar scan..sebabnye tak dapat nak tgk muka baby....so gynae tak print gambar scan...


saya pulak Alhamdulillah sihat dan dapat berpuasa....saya cuma perlu pastikan insulin yang saya amik berpadanan dgn ape yang saya makan...kalau saya terambik lebih insulin kang hypoglycemia pulak...dah 5 hari berpuasa belum pernah lagi la kena hypoglycemia...tapi masa awal2 amik insulin dulu beberepa kali la kena...saya letak gula2 kat setiap tempat rumah...bila rasa2 kena hypoglycemia saya boleh capai mana gula2 yang terdekat...saya harap larat dan dapat la berpuasa penuh tahun ni...


saya kan teringin nak makan kenny rogers...akhirnye hari ni saya dapat makan kenny rogers...thank you mr. irwan...muahss muahss....tapi esok saya berbuka sorang2 lagi...mr. irwan kena keje sampai mlm lagi...huhuhu...kali ni tak nak beli makanan kat bazaar ramadhan depan rumah lagi...serik dah beli semalam....ade sesiapa nak teman saya berbuka esok?...ahaksss...




written by,

3 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

wanie kena amik insulin adoii sakit x nak cucuk tu? sy selalu gak kurang gula... mula la kebas2 pastu nak pitam.. mujur bulan posa ni x kena..al-hamdulillah... risau sggh la.. sy mmg jenis x suka manis... dl penah gula dlm darah 1.4 je..bising dr...

INDA said...

kalau dekat, dah lama inda temankan wanie berbuka :)

zai@umiaiman said...

KITER DAH TERBALIK PLAK HR NI HUBBY SY PLAK KENA BERBUKA SORANG 2.