looking for unique and personalized gifts???

Thursday, May 1, 2008

alahai

tiap kali kalau irfan tak sihat, kami bawak dia pegi satu klinik ni kat puchong...kalau 2-3 hari, sakit nye makin teruk baru bawak dia pegi paed..

tiap kali pegi klinik tu, doc dia mesti cakap "bila la awak nak besar"...mmg pun...berat irfan ni tak naik2...makin kurus ade la....mmg dah underweight ni....dah bagi vitamin semua....sama je...tak naik jugak berat dia...selera makan dia mmg sgt2 kurang...makan 2-3 suap je...pastu dah tak nak...susu lagi la kurang...tak tau nak buat camne dah...puas la tukar susu..still dia minum sikit jugak...

pening2...dah tak tau nak buat camne....makin kurus si kenit ni...kalau time dia tak sihat lagi la berat dia turun...sekarang berat dia baru 8kg....macam mana nak buat ni?

1 comments:

Mommy said...

hari tu selera makan dia mcm dah berkurang..tu yg dia susut sket..pastu saya try bagi makan Multivitamin dgn Lysine..baru bertambah selera dia. Maybe Irfan ikut cam mama dia kot..Mcm mommy ni mmg besar..agaknya la anakku dah 11kg++ hihih