looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, May 14, 2008

si kenit merajuk

keje aku byk gile...dah beberapa hari irfan main dan tido sendiri lepas balik keje...kesian dia...aku kena siapkan keje...sampai kena bawak balik rumah nak siapkan keje...

kesian si kenit...tak dapat bermanja2 ngan aku 3-4 hari ni...semalam beriya dia ajak aku main ngan dia...aku lak tgh sibuk siapkan keje...tgk2 dia dah tertido sendiri...aku pulak yg sedih...aku dah janji ngan si kenit hari ni nak main dan tido kan dia...lepas dia tido baru aku buat keje...naik pening kepala aku ni tiap2 hari tido lewat....

1 comments:

mommysarah said...

sedihkan kalau kita dah janji tapi tak terbuat..macam bersalah jek kat anak kita tue.. :)