looking for unique and personalized gifts???

Friday, May 23, 2008

si kenit selsema la

aku pening kepala betul la...sejak 1'st dah hantar irfan ke nursery balik, dia start selsema dan batuk2 balik....masa aku belum dapat keje hari tu, elok je dia...bila dah hantar taska terus selsema...

taska tu ade aircond...memang sejuk la...irfan ni tak tahan sejuk sgt...tu yg dia selsema tu...sebelum aku berhenti keje lama dulu, hantar irfan taska ni jugak...mmg hari2 irfan selsema...tak baik2 sampai la aku berhenti keje...bila dah start keje balik ni hantar balik taska tu...

aku mmg suka taska tu...tempat bersih, terang, luas...pengasuh2 nye pun ok...aku tgk byk aktiviti ade...takde asyik tido je...tu yg aku tak nak tukar taska lain...susah nak cari taska yg boleh dipercayai sekarang ni...

tapi tu la...satu je...irfan kena selsema sebab tempat tu ade aircond...aku pun tak tau macam mana nak buat...

semalam, hubby ade meeting...pukul 6 pun belum habis lagi..selalunye hubby yg jemput irfan...aku naik teksi dari tempat keje pegi taska irfan...tinggal irfan dengan sorang budak je lagi kat situ...(dalam bilik utk budak 2 tahun..bilik lain ade budak lagi)...masa nampak aku je dia terus nangis...sedih kot lambat jemput dia...org lain dah balik...kesian...

0 comments: