looking for unique and personalized gifts???

Thursday, May 22, 2008

tergolek sudah

2 kali aku jatuh dalam minggu ni...sekali ahad lepas..masa tu kami pegi cash converter dekat ngan sunway...aku tunggu kat luar kedai je ngan si kenit...si kenit pulak berlari2..sekali dia berlari ke tangga...aku pun kejar la takut dia jatuh pulak nanti...tgh kabut2 tu, aku yg jatuh terduduk...adoi la...aku tersepak kaki si kenit...tapi nasib baik dia jatuh atas riba aku....

semalam..balik keje semalam aku naik teksi pegi ofis hubby...masa tu baru lepas hujan...jalan basah lagi...turun teksi aku pun jalan la nak gi taska si kenit...hubby dan si kenit tunggu kat situ...tgh syok2 jalan aku tergelincir pulak..sekali lagi aku jatuh terduduk...aduh...mmg sakit la...sampai hari ni masih terasa sakit nye...

moral nye: jalan tu elok2 sikit...jgn syok sendiri je...huhuhu

2 comments:

eisha said...

hi kak wanie,
bawak la irfan datang lab
lame tak jumpe irfan :)

wanie said...

eisha..
akak dah keje...sibuk sekarang...nak ke mana2 pun dah tak sempat...kalau akak free nanti akak bawak irfan ke sana ye