looking for unique and personalized gifts???

Monday, May 5, 2008

satu hari

kualiti air kat rumah baru kami sekarang ni kurang baik la....tak berapa bersih....kelabu sikit air dia...sejak pindah byk kali hubby kena sakit tekak dan lepas tu demam...sebulan 2-3 kali kena..hari ni pun hubby dapat mc 2 hari sebab sakt tekak, demam, sakit2 badan.....dari semalam lagi.....si kenit pun senang kena sakit tekak...

ingat nak beli water filter...tapi tak tau la yang mana bagus....dah lama survey tapi tak beli2 lagi....

weekend lepas kami tak ke mana2....aku ni dah la jenis yg tak leh dok rumah je....mmg mati kutu la...si kenit pulak asyik suh bukak pintu rumah ajak keluar...hubby cakap si kenit ni mmg ikut perangai mama dia...tak leh dok rumah....hahaha....sabtu tu aku dan hubby pasang rail untuk langsir...tapi langsir nye belum ade lagi.....aku ni dah la tak reti menjahit...kena minta tolong ibu aku jahit kan langsir nanti....

ibu aku mmg seronok bila aku dah pindah rumah baru...boleh la dia bermalam kat rumah aku bila dtg kl...selama ni dia bermalam kat hotel tiap kali dtg kl...macam2 idea ibu dan ayah aku bagi camne nak decorate rumah....kena tunggu fulusnye ade du lu la...

3 comments:

Mimi said...

sama la Wanie..saya pun takleh dok kt rumah nnt 'mati kutu' ..Weekend je cergas la keluar ke mana..kalo tak dpt keluar lama..sekejap pun jadi lah...lagipun nak jugak bawak Najeeb jejalan..sian jek dia dok rumah tetiap hari masa kita gi kerja..

Hirda Ibrahim said...

wanie dh pindah mana? rasanya anak2 kita byk ikit mommies dia kot? ha ha ha.. sama le komen daddy hardy kat hardy. "kuat berjln cam mama dia le ni" biasa aa kan mama's boy. :)

wanie said...

mommy : tu la..kalau seharian mmg mati kutu...gelisah je kat rumah..hehehe

hirda : irfan mmg kuat jalan...dia la yg paling seronok kalau kitorang keluar jalan2..wanie mmg dah pindah..dok rumah sendiri..sebelum ni dok ngan in laws...tapi kat puchong gak..5 minit je dari rumah in laws..hehehe