looking for unique and personalized gifts???

Monday, May 26, 2008

irfan nak baby?

si kenit mmg tak bagi aku pegang baby lain...dia mesti merajuk, menangis....sabtu lepas kawan hubby dtg rumah...aku pun nak main2 la dgn anak diorang yang berusia 7 bulan...faiqa nama ye...si kenit sibuk duduk atas riba aku bila aku tgh main dgn faiqa...bila aku dukung faiqa, si kenit menangis...suruh aku letak faiqa dan dukung dia...kalau hubby yg dukung faiqa takde pulak dia nangis....jeles betul kalau aku dukung baby lain...

aku penah tanya si kenit..

mama : irfan nak adik?
irfan : sengih2
abah : irfan nak baby?
irfan : sengih2...

dia belum faham adik tu ape..irfan mmg suka baby...suka tgk je la..kalau ade gambar baby kat majalah ke tv ke dia mmg suka...tapi mmg dia tak bagi aku main atau dukung baby lain...kesimpulannye belum boleh bagi si kenit ni adik....mmg manja si kenit ni...

1 comments:

arine said...

aik irfan dah nak adik ke?hehehe..ok la tu irfan pon dh dekat dua tahun kan. nak kawan..