looking for unique and personalized gifts???

Thursday, May 29, 2008

hari2 balik lambat

semalam kan lepas balik keje je terus pegi 1utama...service kereta kat eonos...tukar minyak hitam dan oil filter je pun...

sementara tunggu keta siap kitorang jalan2....si kenit ni skarang mmg pantang nampak mainan yang masuk syiling tu....kalau nampak je mesti ngamuk2 nak naik...tak masuk syiling pun takpe...asalkan dapat naik pun ok...tapi tu la...kalau dah naik tu tak nak turun pulak...siap ngamuk2 lagi...

jalan2 sikit, dinner..keta pun siap...sampai umah dah 10.30...minggu hari2 balik rumah lambat..bukan sebab balik keje lambat..minggu ni aku balik keje awal hari...isnin hari tu pegi mydin...selasa pulak pegi rumah cikgu hubby masa form 1-3....dan semalam pegi service keta kat ou...dan selama tu la aku tak masak kat rumah..makan luar je...aku pun dah naik muak makan kat luar ni...sampai dah tak tau nak makan ape....hubby lagi la...dia mmg lagi suka makan kat rumah..w/pun cuma nasi, ikan goreng dan kicap...dah cukup asalkan makan kat rumah...

semalam aku sempat beli speghetti..kalau sempat mlm ni boleh la aku masak speghetti..kalau tak weekend je la nampak nye...

0 comments: