looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, May 21, 2008

sakit kepala aku

weekend lepas mmg memenatkan...sabtu lepas aku ade meeting dari pukul 10 pagi sampai 11 mlm...sampai sakit kepala aku...mmg tak jadi balik teluk intan...dah 2 kali tak jadi balik sebab ade meeting sabtu...

ahad pulak kami pegi melawat kawan hubby...wife dia baru bersalin..comel sgt baby girl..lepas tu pegi jalan2 kat sunway pyramid..lama betul kami tak keluar jalan2

isnin pulak aku kena siapkan keje...isnin petang baru boleh start sebab data dari site diorang baru email petang....hangin jugak...data nye byak nak kena buat, tapi ptg aku baru dapat dari site...bertungkus lumus la aku nak menyiapkan nye...samapi kol 3-4 pagi....akhirnya bangun pagi je nak gi keje aku sakit kepala...tak larat nak pegi keje...aku pun mc la semalam....hari ni masuk keje....kena mula bertungkus lumus balik...harap2 la kali ni cepat dapat data dari site...kalau tak tiap2 malam lagi la aku kena balik kol 11...huh

0 comments: