looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, June 9, 2009

Balik kg...

weekend baru ni kami balik kg saya..teluk intan...dah lama tak balik kg...ni balik pun nasib baik mr. irwan ade job kat sana..kalau dia dapat job kat tempat lain, tak balik kg la jawab nye...


sabtu petang2 baru kami bertolak dari sini...siang tu mr. irwan ade shooting engagement....sampai teluk intan pun dah kol 9....irfan seronok sgt la bila balik kg..dia kan sgt rapat ngan atok, opah dan acu nye...kan cuti sekolah sekarang...acu nye ade la kat rumah....seronok la si irfan membuli acu nye


ahad mr. irwan pegi shooting...saya dan irfan dok rumah je la....si irfan seperti biasa membuli acu nye...acu nye pulak layan kan je la perangai mengada2 si irfan tu...irfan ni kan suka nak ikut mana2 opah dan atok pegi...siap merajuk lagi bila atok nye nak pegi masjid...dia tak dapat ikut...kesian ngan cucu nye, lepas balik masjid, atok bawak irfan pegi jalan2 kat giant...ahaksss....si irfan sgt manja ngan opah dan atok...bila kami nak keluar dinner malam tu, siap tak nak naik kereta ngan kami lagi...nak naik keta ngan opah dan atok...heheheh...


ni bila dia tak jumpa acu nye untuk di buli, main sorang2 la dia...
t.i


kalau ikut opah dan atok pegi kedai, macam2 dia dapat...mana la dia tak suka mengikut opah dan atok nye tu
t.i






written by,

9 comments:

neezareef said...

irfan pow atuk eh..

Mimi said...

bestnyer atuk & opah belikan mcm2 kt irfan..kereta shell tu sama la dgn najeeb punya...
jeep irfan tu lawa la..ala2 Hummer pun ada..

farah amoi said...

atuk and oah sonot irwan balik kg...tu yg dibelikan memacam tu..

☆ lieya latif ☆ said...

wah seronoknye lik kg.....suke laa irfan yeak..dpt manje2 ngan atuk n neneknye...he he he he....same laa kes mcm mia n mija wanie....tapi takpe , lieya suke...dpt le aku relaks2 heheheeheh

atty's said...

sama ngn abg fir..asik pau nenek ngn atuk..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kak mimi pun baru balik kampung.. best kan.. kat kg kak mimi pun ramai jer anak sedara yang rajin layan farhan dan emily. leh rileks sikit..

irfan dah suka main keta shell plak yer..

eija28 said...

bestnye blk kg...irfan byknnyer dpt mainan....

watie said...

balik kg sekali sekala kena pow atok n nenek hihihi.. irfan leh pinjam menan :)

Puan Iza said...

Nie yg dorang suka nie sbb atok nenek suka layan apa yg dorang nak....beli jer kan apa yg cucu dia minta....:-). tapi tak kisahlah, utk cucu...apa saja sanggup atok buat :-)