looking for unique and personalized gifts???

Thursday, June 18, 2009

dia dulu dan sekarang



dulu..masa ni belum setahun

Untitled-3
tgk tu senyuman budak baru nak tumbuh gigi

setahun lebih umur nye

Untitled-4


raya haji tahun lepas

DSC_0049


dan sekarang

DSC_3393


ade beza tak?... saya rasa masa kecik2 si irfan ni berisi la sikit...sekarang dah makin kurus...pening2..




written by,

12 comments:

watie said...

semakin besar semakin hencem laaa..

re = ooo dah ada khabar berita yer ingatkan sudah berkubur tue hihihi.. nape kat pejabat pos lak? kalau ada kerosakan bagi tau yer wanie coz barang kaca...

suhaila-ab said...

makin besar makin kurus...lasak...

syazyatie said...

kita menghadapi masalh yg sama. Aleeya hanya makan banyak kalau makan diluar atau makan kt school sbb competition dgn kengkawan. Takpe kot irfan kurus, asalkan berat dia tak turun. Slalu bagi dia in between nyer snack. Supaya tak gastric. Jgn tak tau..Aleeya suffers gastrik jugak. Hihi..

Mimi said...

yup..berbeza...dulu tembam sket, now da susut sket...dulu comey sekrg hensem :D

takpe la Wanie, kurus pun takpe asalkan sihat.

neezareef said...

yg gambo raya haji tu npk chubby skit..maybe dgn rambut dia yg lebat tu kot..

atty's said...

masa kecik nampak tembam skit irfan nie..

AkMa said...

muke irfan dr baby sampai skang x banyk beza la wanie..same je..

Farah said...

pandainyee bergaya dak ni...makin besar makin encem!

zai@umiaiman said...

dr dulu sampai sekarang tetap comelll

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

sama cam maryam..tp kan wanie..x kisah la kurus / berisi janji sihat.. tu yg penting..

Linda Latip said...

alahai bestnye dpt tgk gbr irfan mcm ni..mcm knal lama dr kecit plak hehehe...makin kurus sbb makin lasak kot? irfan mmg duk umah dgn wanie je kan...

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

rasanya normal tu..bdk2 masa kecik mmg lebih berisi & bam bam.... bila dah umur setahun ke atas, selera makan makin kurang & badan pun semakin mengecut...