looking for unique and personalized gifts???

Friday, June 12, 2009

hmmmm



2-3 hari ni takde mood nak berblog...mood saya tgh tak menentu sekarang...sedih, sunyi, macam2 lagi....susah nak faham emosi ibu mengandung ni kot...


so takde la cerita menarik untuk diceritakan...


gambar2 berikut tiada kena mengena ngan entry ni


buah hati saya...ceria sikit bila tgk si kecik ni tersenyum gembira
Kluang outdoor

masa ni 5 months preggie...dah makin membesar ngan sihat saya ni...
Kluang outdoor






written by,

10 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

sabarlah wanie..begitu ler perasaan biler ngandung ni..
tak tau nak cakap mcm mana..semua nyer serba salah...sensitif pun yer..
psstt..tahniah yer..iena baru tau..hope2 baby girl secomel wanie...

~~ciklinn~~ said...

yerlah dikk ..betul ckp kak iena tu... org pegnant ni sensitip kan... apapun byk2 rehat yer...

alahai napa akak tak nampak gambar nie..... gambar baju kedai wanie tu jer yg akak nampak.... napa yerk?

farah amoi said...

biase ler wanie...bawaan budak...

hehhehe..suka tgk gambar yg ber-3 tu
irfan tgh melompat ker?

mrs khairul said...

seri ibu mengandung...hopefully girl lah yea..hehehhe...takecare wanie...

atty's said...

yer wanie..selalu gtu le emosi bila preggy.,
wanie bykkan berehat ye..jaga diri..

Sham Ummi Echa said...

byk2 brsabar wanie.. biasala ibu mengandung ni mmg emosi sntiasa je x stabil..kejap2 hepi..kejap sedih la..apa la.. sib baik ada irfan ..tenang sket kann

Zanna_MamaBatrice said...

biasalah wanie..
ibu mengandung nie emosi x menentu kan...he he he...cam aku plak ngandung..hik hik hik

apa yg penting...
wanie jaga kesihatan ok...

Mimi said...

mmg gitu la kan kalo preggy..rasa sensitif and emosi mcm turun naik...tgk masa 5 months pix tu berseri2 la...

.: Leen-Awie :. said...

bese la time peknen.. take care yer.. mesti irfan pun tak sesabo nak tunggu adik kuar..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wanie ni menten jer akak tengok.. tak de nampak gemuk sangat.. mesti baby pun comel jer macam mama dia..

take care yer