looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, September 9, 2009

@ 35 weeks of pregnancy

hari ni saya ade checkup kat hospital columbia asia...alhamdulillah baby sihat...tapi berat baby tak berapa naik...mungkin sebab puasa...gambar scan pun takde sebab tak nampak muka baby...


saya pulak makin cepat penat...makin cepat mengah dan susah bernafas...tapi alhamdulillah saya masih larat berpuasa..walaupun kadang2 tu dah lembik bila dah petang...kadang2 tu nak masak je pun dah mengah..sedangkan perut saya takde la besar sgt pun...kaki pun cepat sakit...kaki saya tak mampu nak menampung berat saya kot...ahaksss..berat saya naik byk..huhuhu...jenuh la nak menurunkan berat lepas bersalin nanti..


irfan pulak excited bila di ajak pegi hospital..nak tgk baby adik kata nye


mama: jom pegi hospital
irfan: nak tgk baby adik
mama: ha..adik kat mana skarang
irfan: stomach mama


mama: dalam stomach mama ade ape
irfan: baby
mama: baby siapa?
irfan: baby adik
mama: adik siapa
irfan: baby adik irfan la


mama: irfan abg ke adik?
irfan: abg la
mama: irfan big ke small
irfan: big
mama: baby adik big ke small
irfan: big
mama: baby adik small la
irfan: big la big
mama: kenapa big pulak
irfan: stomach big (sambil pegang perut saya)

ahakssss...boleh pulak camtu ye





written by,

6 comments:

Farah said...

dah 35 weeks...tahniah!! tak lama dah tu..baby aidilfitri la ni..

Su Hana said...

hahaha pandai irfan sembang.... x lama lg dah wanie..

Unknown said...

adik dia due date sama dengan besday irfan kan. mesti best. boleh buat dabel celebration jugak ni..

Anonymous said...

hmm sekejap jer dah 35 weeks... sekejap jer kan... x lama lagi ifran dpt adik la.. bagus la abg irfan ni.. dah pandai

INDA said...

hehe, dah nak jadi abang irfan dah ye... dah tau gender baby ni ke? due bila?

mar!ahaf!z said...

cutenye irfan borak mama dia mcm tu...

35 wks, samala kita..
nnt bersalin kat CA ke?