looking for unique and personalized gifts???

Tuesday, September 15, 2009

membesar dgn jaya nye

saya kan malas bergambar sekarang ni...tapi takkan la tak nak bergambar langsung..kang takde kenangan pregnant kan second baby ni...


nak tgk ke gambar saya yang berjaya membesar dgn sihat ni...ahaksss...sgt ok...berat saya naik agak byk...jenuh la nak menurunkan berat nanti...


jeng jeng jeng



gambar2 ni masa 35 weeks..


bergambar dgn abg ipan..



irfan tak bagi panggil dia along atau abg long..kena panggil dia abg irfan...ahaksss...


abg ipan suka kiss perut saya...kiss baby adik kata nye



ha kan saya dah kata...sgt2 bulat kan saya....perut takdela besar sgt...saya je yg membesar...


tak lama lagi berempat pulak...






written by,

14 comments:

mrsjaddo said...

semoga semuanya selamat nanti..
makin comel irfan...

Unknown said...

Tkpelaa Yang yg pnting baby n ibu sihat yea..
Berpantang nnti buat btl2 insyaAllah turun n slim la bdn tue nnti..
Sangat somelll laa awk..
Take care tau..

zai@umiaiman said...

wahhh nmpk irfan suker sgt..mesti xsabar nk cium adik ni

Farah said...

hehe sayangnye abang irfan kat adik..akhirnye ade jugak gamba tuan punye blog sedang sarat ek..saya doakan semua selamat.

selamat hari raye!

Puan Iza said...

kita beza 2 minggu kan...iza skang 34 weeks :-). iza pun cam dah bambam gak wanie hehehe....

ooo irfan x nak panggil abg long ek...Haikal lak still bahasakan diri dia adik lagi...hehehe...

Unknown said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.
Raya jemput la ke rumah (kalau belum meletop lagi la.. hehehehe)

Anonymous said...

selamat Hari Raya Wanie...xde la beso sgt awak ni hah.. nanti lepas beranak sok leh diet....

As@Aza said...

alhamdulillah...membesar bagai johan....asalkan sihat...tak kisahlah wanie ;)...

suker tgk gambar abg ipan kiss baby adik tu ;)...cuuuteee....abg ipan sayang adik yeerrr :)

-:- said...

..ala wanie...mana x bulat...dah tunggu masa maa...
hehhehe
nanti baby syawal la yea...

take care & taniah....
nanti abang irfan jaga adik yea...

Azrine Razak said...

xpe la bambam sekarang..hehehe..comei je pic irfan cium perut wanie tu!

ann @ hatiberbunga said...

hihi.. dah bulat cam 1st pregnancy saya dulu. take care, ok? semoga slamat suma nya..

mesti irfan eksaited nk tunggu adik kuar. hehe..

nifalnin... said...

alalalal.. tomey nye wanie.. heheh... semoga semuanya selamat yer.. insyaALLAH.. abg irfan tolong mama jg adik tau nanti...
take care wanie..

Jue ~ mama DnD said...

lama x singgah blog wanie nie...oklah tu wanie xderlahnampak membulat sgt...sure irfan x sabar nak pat bb kan... akak rasa bb pink kot... semoga dipermudahkan semuanya...

Su Hana said...

sonok tgk perut wanie.. hehe jeles ni..

abg ipan makin tomei..

selamat hari raya wanie..