looking for unique and personalized gifts???

Thursday, September 3, 2009

cerita di kg

kami bertolak ke teluk intan jumaat petang...berbuka di dalam keta je...saya masak cucur jagung untuk bekal buka puasa dlm keta....balik puchong hari selasa....saje mr .irwan amik cuti selasa tu...kalau balik isnin takut jem pulak...


seronok rasa nye berpuasa di teluk intan..time berbuka la yang best...macam2 ade...ibu saya masak simple2 je tapi macam2 jenis...sambal tumis mmg tak tinggal...kuih pun macam2...tapi beli kat pasar ramadhan je...mr. irwan cakap time tu la nak beli kat pasar ramadhan..bila dah balik puchong dah tak pegi pasar ramdhan dah....ahaksss....kalau duduk seminggu dua kat teluk intan sure berat makin naik...bukan makin turun..ahaksss....


kali ni irfan buas bermanja dgn atok, opah dan acu nye....agak lama jugak kami di teluk intan kan...takde la dia buat perangai tak nak balik puchong...elok je dia bila di ajak balik...sepanjang di teluk intan mmg berkepit ngan atok, opah dan acu...kalau kita pegi kedai pun dia tak heran nak ikut...tapi kalau opah dan atok dia yang ajak pegi kedai, kelam kabut dia nak ikut..ish ish ish...mmg tak di layan mama dan abah dia bila kat teluk intan tu....aktiviti utama si irfan kat sana adalah membuli acu nye...ahaksss...acu nye pulak layan je karenah si irfan tu


kami bertolak balik puchong selasa tgh hari...saya pulak yang rasa cam tak nak balik...hehehe...sampai puchong dalam kol 4.30 ptg....terus siap2 untuk berbuka di luar pulak...mr. irwan ade jemputan berbuka puasa bersama vendor di hilton pj..saya ikut je la...hehehe..



gambar2 takde pulak...perut makin besar ni makin malas bulak saya nak amik gambar...gambar saya time perut besar ni pun takde lagi...




written by,

4 comments:

Unknown said...

amik la gambar time mengadung ni wanie.. baru la ada kenangan.. nanti bila dah bersalin, rasa rugi plak tak de kenangan masa mengandung anak ke 2..

persiapan untuk menyambut bb dah siap ker? ialah takut tak larat pulak kan. bila due date wanie? sama bulan dengan irfan ker?

zai@umiaiman said...

syyer balik berbuka kat kg.. klau ler kg saya pun dekat. mesti asyik nmpak muka sy jer..

Farah said...

bes kan berpuasa dan berbuka di kg..saya pon x saba nak berpuasa di kg ni..

Jue ~ mama DnD said...

bezakan suasana berpuasa dikampung best jer w/pun juada bebuka puasa
tu simple...

ha'ah lah wnai.. ambik lah gambar nanti nyesal..mcm daku...huaaaa