looking for unique and personalized gifts???

Monday, September 7, 2009

cucur jagung

kuih yang simple buat minggu lepas..tak ingat hari ape...cucur jagung je



tapi saya tgk kat gambar kat internet cucur jagung nye bulat2 cantik je..tapi saya punya penyek2 je...tak tau la kenapa


hari ni pulak nak masak ape pulak ye..buat kuih ape ye?...hmmmmm





written by,

8 comments:

Mama Qaseh said...

Penyek2 pun nmpak sedaaap jer tue yang..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

mungkin tak letak soda bikarbonat kot. tu pasal tak bulat2..

pe kata buat onde2 harini. senang dan ringkas. bahan pun tak banyak

Hannah said...

cucur jagung mmg best la wani..tak pernah buat, tapi mak di kg selalu buat..lembut jer...

fauzi-maya said...

arghh sedapnye cucur jagung..

☆ lieya latif ☆ said...

eii wanie, terliur lieya....lieya mmg suke jemput2 jagung nie.....

Sham Ummi Echa said...

dapnyer... x penah try lg cucur jagung ni.. salu wat cekodok bawang biasa je.. kalo sy buat pon mesti leper2 gak

Puan Iza said...

cucur jagung pun sedap gak....wanie, kalo nak bulat2...iza buh baking powder skit pastu masa nak goreng tu ceduk guna jari....hehee..insyaallah jadila bulat2...

Mimi said...

dappnyerr cucur jagung..nak pulak cicah dgn sos cili Thai..fuhh..
kalo nk bulat, biasanya guna baking powder sikit ye tak?