looking for unique and personalized gifts???

Sunday, September 13, 2009

dapur tak berasap

jumaat, sabtu dan ahad kami berbuka kat luar je..jumaat saya tak larat nak masak...terasa lemah je..bila check gula, rupa2nye gula saya rendah..tu yang lemah...makanye kami berbuka kat luar je la...makan kat kedai mamak je...


sabtu pulak, mr. irwan ade jemputan berbuka puasa...saya dan irfan ikut je la...kali ni jemputan berbuka puasa di restoran ikan bakar muara kat klang....dan ahad pulak, berbuka puasa ngan member2 mr. irwan...makan masakan minang kat kelana jaya


weekend saya cuti masak untuk berbuka la..ahaksss...cuma masak simple2 untuk sahur je...kalau macam malas makan nasi, kami cuma bersahur dgn susu dan cereal je....


gambar takde kena mengena dgn cerita..

irfan dgn bantal busyuk nye...ahaksss...sesiapa pun takleh pinjam bantal dia ni..






written by,

2 comments:

my kidszone said...

...haiyaaaa....
besaq nye bantal busuk irfan...

iza iziana hasan said...

kemain besau lg bantal busuk nye..
bila besar nnt bantal busuk nye jadi kecik plak :P