looking for unique and personalized gifts???

Monday, September 28, 2009

bila berpantang sendiri

saya masih lagi di puchong...berpantang sendiri la untuk seminggu...rabu ni baru balik teluk intan lepas appoinment doctor..


parents saya ade dtg masa saya bersalin dan dah balik teluk intan pun sabtu hari tu...ye la mak saya keje lagi...kena la balik sebab hari ni dah start keje...


so sekarang ni mr. irwan la yang menjaga saya...semua kerja rumah dia yang buat...masak, kemas rumas, melayan si irfan, etc...kesian pulak saya tgk mr. irwan...bila dah malam dia dah kepenatan....saya ade jugak la tolong2 dia...tak sampai hati tgk dia buat kerja rumah sorang2....mujur la mr. irwan ni jenis yang rajin menolong....terharu sgt saya...


berurut pulak, in laws saya ade carikan org untuk urut saya...dah 3 berurut...dia mandikan baby sekali...so ringan la sikit keje pagi2 tu...ahaksss...


note to mr. irwan: terima kasih b kerana bersusah payah buat semua kerja rumah dan menjaga wanie....i luv you so much.....




written by,

5 comments:

Unknown said...

Alhamdulillah dpt husband yg rajin Yang..
Bkn senang nk dpt hubby yg blh tlg kita wat keja rmh lagi laa tgah berpantang kan..
Wanie jgn lasak2 sgt ok..Bdn tk bpr sihat lagi tue..
Anyway take care urself n ur baby too..

-:- said...

...
baik nye mr.irwan...
bukan senang tau laki nak tolong kita...

tp kan wani
zaman skang ni
kalau berpantang kat umah mak pon
semua kita buat sdiri jugak kan..?
mak tolong tgk2 je kan?

lebih lagi mak wani still working kan?

xpe wanie....harap2 semua nye berjalan lancar
camne si abang...? ada jeles x?

Anonymous said...

Alhamdullillah... hubby wanie nak nolong.. ya la nak harap sapa lagi kan.. sure susah kalo kiter yg buat sumer ngan baby lagi... xpe la...buat slow²....

☆ lieya latif ☆ said...

bagus suami ringan tulang...penat mmg penat wanie, tapi kene laa jaga kite, kite pun dah berkorban nyawa lahirkan zuriat die......

selamat berpantang yeak.....bile dah masuk anak ke 2 ni berani gak nak pantang sendiri kan.....sebab serba sedikit dah ade pengalaman....ape2 pun berpantang kat kg jugak best......

yantz-yeem said...

tahniah wanie dpt bbay girl...mmm wanie x announce lagiks nama baby ....x sabor nak rau nm adik irfan apa...

selamat berpantang!!!