looking for unique and personalized gifts???

Thursday, July 9, 2009

makan2 pasta

hari tgk entry macaroni kat blog sham...terus teringin nak makan...


minggu lepas saya telah berjaya buat macaroni tu dgn mengguna kan sos preego mushroom carbonara...senang je nak buat..bak kata sham, main campak2 je...


saya tak guna daging cincang...malas nak cari...saya letak sosej, carrot dan capsicum sikit...bagi ade sayur-sayuran sikit...


dan hasilnye..tadaaaaa



habis se kuali.....kuali kecik je la kan...kata makan bertiga je....ahaksss.irfan pun suka...





written by,

11 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah wanie pun buat jugak yeak....menariks laa....colorful gitu....laju laa irfan makan yeak...

Mimi said...

wah..mcm2 menu utk Irfan mama dia masakkan..
najeeb pun minat pasta2 camni..tp dia suka kuah bolognaise..

eija28 said...

wah...bestnyer macaroni...lama x mkn....

Hannah said...

Drooling~~~~..nak resepi!..ngehehehe

neezareef said...

npk makaroni nih..trus tingat kt makaroni kfc yg baru...

mamaDhea said...

nak try nak try.. :D

Mama Aqim said...

wah, sodapnye...

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

wah nampak sedap tuuuuuuuu.......

Puan Iza said...

ooo wanie tambah2 bahan2 lain ek...ok gak...kalerful skit nmpk :-)

Sham Ummi Echa said...

bagus2...sungguh bijak bistari dgn mengalter resipi supaya mnjadi lebih menyelerakan dan menawan hati anak anda..hahaha.. leh la sy try letak nih.. tp echa x suker sayor..sama cam ummi dia

As said...

rajin wanie buta... caya la.. ramai yg dah buat... sedap.. sedap...
menyelerakan tgk wanie pun macaroni... heheheh