looking for unique and personalized gifts???

Wednesday, July 1, 2009

best nye kalau dapat

teringin nak makan ni




ini
Untitled-2


ini jugak

pic from http://www.secretrecipe.com.ph


dan ini



ni pun nak jugak...yummy



macam2 lagi terasa nak makan ni...baked pasta, chicken chop uptown...selera ape ntah...kang berat naik byk baru padan muka...tapi teringin la...



note to mr. irwan : kita pegi makan lasagna dulu nak?




written by,

15 comments:

zai@umiaiman said...

buleh start wat list ni.. pelan2 satu2..
xper la mkn lgpun nanti lam pantang xleh mkn dah

Mimi said...

sedapnyer snickers cheesecake...yumm

makan je wanie..nnt da deliver baru fikir nak diet ke apa ke...hihi

my link said...

iiissshh
buat i lapar jer...


http://truestoryaboutfarah.blogspot.com

r33n said...

wuwuwuwu...itu mcm kalu kite pun teringin kak..

Puan Iza said...

banyaknya yg teringin nak makan....mkan jgn tak makan. cian bb dlm perut tu...:-)

mrsjaddo said...

saya terliur yg no 3 tu..
cepat ajak mr irwan pegi..jgn biar ngidam tu lame2 sgt! :)

.: Leen-Awie :. said...

aduyaiii.. itu ibu mengandung ngidam.. ibu tak mengandung pun leh ngidam tgk gambar2 tuh... hehhee..

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

amboi...jgn kata oprg pregnant, yg tak pregnant pun terliur dah ni... huhu...sedapnya..........

watie said...

fuyooo sedapnye membuatkan perut saya terasa amat lapar hihihi

Mimi said...

re: ha'ah wanie, just masukkan susu, warm water & fruits pastu blend..kalo nak sedap letak ais tapi takut batuk/selsema la pulak..sikit2 je takpe..

neezareef said...

amboi2..byk ha dia nk mkn
ape lg..cr jek

Sham Ummi Echa said...

isshhhh x thn tgk gambo food nih..
xpe wanie..mkn jer sumer..tp satu hari satu menu la.. kang blasah sumer skali kang..datang penyakit plak

~~ciklinn~~ said...

arghhhhhhhhhhhhhhhh akak punn tak tahan dikk tgokk makanan ni... mengalahkan wanie yg pegnant ha....

Zanna_MamaBatrice said...

wah wanie
selera bukan main
takpe...time2 pregnant nie ler boleh layan selera
nanti dah selamat...kena diet plak...he he he

sumer2 sedapppppppp

yong ibu chem said...

aduhh..klu ibu ngandung teringin..habis lah...cik abe kenA tunaikan ni..hehehhee