looking for unique and personalized gifts???

Thursday, July 23, 2009

saya yang tak sihat...

saya tak sihat...
tekak saya sakit..
sakit2 dan lenguh2 satu badan
kepala pening


saya tak sihat dari semalam lagi...hari ni pun masih belum ok...perit tekak saya...semalam keje saya hanya la baring je seharian...


bila tak sihat macam ni kesian kat irfan...takde org nak layan dia main, baca buku...nak masak pun saya tak larat semalam..semalam lunch si irfan saya cuma masakkan nasi goreng je...kesian dia...nasib baik dia berselera makan


irfan pun macam memahami mama dia tak sihat...dia tak banyak mengganggu saya..main sorang2..tapi kesian la kat dia kan...nanti kejap2 dia dtg picit kepala, tangan dan kaki saya...


harap2 hari ni saya ok sikit...





written by,

7 comments:

Mimi said...

alahai..sweetnyer Irfan tolong picit2 kepala mama dia..

Get Well Soon!

mrsjaddo said...

Oh..rehat2 ye.
moga cepat sembuh.
sian irfan..meh dok main2 ngan aunty!

☆ lieya latif ☆ said...

sian wanie.....rehat byk2 yeak....makan ubat rajin2 tau....

Sham Ummi Echa said...

mkn ubat n byk rehat yer.. get well soon k

atty's said...

rehat ye wanie..kadang anak2 paham kalo mama dia tak sehat..

Jue ~ mama DnD said...

bykan berehat & semuga cepat sembuh....

.: Leen-Awie :. said...

get well soon..
take rest..