looking for unique and personalized gifts???

Friday, July 11, 2008

baca buku sorang2

alhamdulillah...hubby dah sihat sikit hari ni...asthma dia pun dah kurang...hari ni dia masuk keje...ade meeting hari ni kata nye...

semalam masa hubby jemput aku, dia cerita la aktiviti dia dan irfan sepanjang hari tu...TIDO SEPANJANG HARI...hehehe...ye la orang tak sihat kan...tapi yang kesian nye irfan pun terpaksa tido jugak...sebab takde org layan dia...irfan siap amik buku dan baca sorang2...sedih pulak aku dgr...takpela sayang 1 hari je...abah tak sihat tu...

so mlm tadi aku layan la dia puas2....layan dia baca buku nursery ryhmes, picture dictionary dan main dj set dia....hari ni mama balik lambat....

1 comments:

rizza said...

rajin irfan...
baca buku elok2 ye...